Percorso

Grimaldi: “Le cinéma? C'est moi!”

Grimaldi: “Le Cinéma? C'est moi!”

Gli esiti dei bandi, ma anche gli sviluppi della legge sul cinema e il curioso operato della Film Commission Sardegna e del suo presidente: l’imperatore del cinema sardo Antonello Grimaldi. di Enrica Anedda

DOPO L'ARTICOLO LA GALLERIA FOTOGRAFICA

Quasi un anno di pausa, da dicembre 2012 ad oggi, e le novità nel mondo del cinema sono state molte: nuovi film e cortometraggi di e su autori sardi, le opere dei registi Salvatore Mereu, Paolo Zucca e Gianni Coda alla Mostra di Venezia, la nascita e la protesta di Moviementu, la proroga nazionale del tax credit per il settore.

Write comment (47 Comments)

Zucca, su balore de s'iscritura

Unu contu sardu e universale de pallone e vida. Intervista al regista Paolo Zucca, autore de “L’arbitro. A incuru de Tore Cubeddu.

Zucca e Accorsi nel backstageCLICCA PER LA VERSIONE IN ITALIANO

A faeddare de L'Arbitro de Paolo Zucca est difìtzile pro mea, pro duas resones: sa prima, ca cunPaolo nos connoschimus annos meda, nde connosco sa seriedade, sa capatzidade e sa cumpetèntzia, e onni cosa chi faghet dda bio ischende ca est pensada e resonada dae unu òmine chi at traballadu meda pro lòmpere a sos obietivos suos, meritende totu su chi est regollende; sa segunda, ca in custufilm b'est sa bidda mia, Seneghe, caras connotas e amigos meda. A bìere su bighinu de domo in cussu ischermu mannu de sa sala, in Casteddu, ti faghet unu efetu difìtzile de contare (est una cosa chi non potzo cuare).

Write comment (2 Comments)
Powered by CoalaWeb

Accesso utenti e associazioni