Percorso

Capo e croce

Contare sa Sardigna e contare su mundu. A incuru de Tore Cubeddu

''Capo e croce. Le ragioni dei pastori''ALLA FINE DELL'ARTICOLO LA VERSIONE IN ITALIANO

Chie pentzat chi contende sa Sardigna sighimus a abarrare inserrados intro de nois e non nos aperimus a su mundu isbàlliat. Dae cando s'òmine tenet cussèntzia de sa narratzione, dae cando at imparadu a torrare in contos e istòrias su chi ddi càpitat o su chi sutzedet e dd'inghìriat, abellu abellu, in onni logu e in onni limba, at formadu unu contu solu de su mundu e de s'umanidade.

Write comment (0 Comments)

Babel FIlm Festival

Sa limba isprigu de sa realidade. A incuru de Tore Cubeddu

AristoteleALLA FINE DELL'ARTICOLO LA VERSIONE IN ITALIANO

Aristotele, in su de noe capìtulos de sa Poetica naraiat ca unu dramma o una commèdia depiant tènnere duas caraterìsticas de non pagu importu: in un'òpera, afirmat su filòsofo grecu, su chi acuntesset depet èssere netzessàriu e depet assimigiare a sa realidade. Cheret nàrrere ca su chi sutzedet in su contu depet protzedere dae càusas seguras.

Write comment (0 Comments)

Sguardi sul Festival di Roma

Ritorno al grande cinema, tra polemiche e stars, con il successo (in)atteso di "Hunger Games". Visioni dall'Isola con "Capo e Croce". E "Dal profondo" vince la Prospettiva Italiana Doc. di Giovanna Branca

''Hunger games''Sono all'insegna della sorpresa i premi assegnati al Festival di Roma nella sua ottava edizione, la seconda diretta da Marco Muller. Pareva scontato che gli americani avrebbero fatto man bassa di tutti i principali riconoscimenti, considerata sia la nazionalità del presidente della giuria James Gray che l'indiscussa superiorità di un film come "Her" di Spike Jonze, nonché la presenza in concorso di un favorito agli Oscar come "Dallas Buyers Club" di Jean-Marc Vallée.

Write comment (0 Comments)
Powered by CoalaWeb

Accesso utenti e associazioni